At interessen for interiør er stor over hele verden vitner alle de fantastiske interiørmagasinene som finnes overalt om. Mens papirformatet synes å være et døende fenomen i de fleste andre sammenhenger så blomstrer denne type trykksaker tilsynelatende mer enn noen sinne. Det er snakk om eksklusive blader trykket på kostbart papir og med lekkert design.

Så betalingsviljen hos leserne er stor og det er åpenbart at det massive annonsetrykket som finnes i denne type magasiner ikke skremmer bort leseren. Kanskje til og med tvert om. Det dreier seg jo ofte om lekre annonser og det å sjekke ut annonser er også en måte å holde seg oppdatert på nye trenger på. De mange hjemme-hos-reportasjene er også populære kilder til inspirasjon for mange.

Mange av de mest populære innredningsmagasinene er internasjonale magasiner i den forstand at brand og store deler av innholdet er det samme i en lang rekke land og på mange ulike språk. For å gjøre de relevante i det aktuelle landet legges det imidlertid inn endel stoff som en nasjonal redaksjon mener er av spesiell interesse for det lokale leserpublikumet. En kostnadseffektiv måte å drive på som også sikrer leserne et variert innhold.

Post Author: maks

bizplan